גישור עסקי ומהו"ת

גישור עסקי

ארגונים עסקיים נמצאים במערכות יחסים רבות עם ספקים, לקוחות וגופים עסקיים נוספים. במערכות אינטנסיביות כאלו יש לא מעט מחלוקות וסכסוכים שלא תמיד ניתנים לפתרון באמצעות הצדדים לבדם.

התוצאה היא פניית הצדדים לבית משפט, לתהליך ארוך, יקר, לא נעים ואין שום ערובה לכך שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונם. יתרה מזו, פסק הדין יינתן במחיר יקר של זמן וכסף.

הליך הגישור מאפשר דרך הוגנת, מהירה וזולה ליישוב סכסוכים ומחלוקות עסקיים בלי שיהיה צורך לפנות לבית משפט.

הצדדים בסכסוך חותמים על הסדר משותף ומחייב וקובעים ביניהם מערכת יחסים תקינה ויציבה. הסדר זה יכול לקבל תוקף של פסק דין באישור בית המשפט, אם ירצו בכך כל הצדדים המעורבים.

פגישת מהו"ת

פגישת המהו"ת  (ראשי תיבות של "מידע, היכרות ותיאום") הינה חלק מהליך משפטי בתביעות אזרחיות, שנועד לבחינת האפשרות לפתרון הסכסוך באמצעות גישור.

בפגישת המהו"ת אנו המגשרות בוחנות  יחד עם הצדדים לתביעה האם הליך גישור יכול לעזור להם לפתור את המחלוקות ולהגיע להסכמות ובכך לייתר את המשך ההליכים המשפטיים.

 

לפגישת המהו"ת הצדדים חייבים להתייצב בעצמם (או בלווית עורך דין), כדי שבעלי הסכסוך יוכלו להביע באופן אישי את התייחסותם לאפשרות לקיים הליך הגישור.

פגישת מהו"ת מנוהלת  רק ע"י מגשרים מוסמכים, אשר נבחרו באמצעות מכרז מטעם הנהלת בתי המשפט ונמצאים ברשימת המגשרים מטעם בתי המשפט בארץ.